Vi finns här för att göra ditt boende enkelt och tryggt.
Oavsett om du redan är hyresgäst eller letar efter en ny bostad, hittar du svar på de vanligaste frågorna här.

Behöver du hjälp i din lägenhet?
Det snabbaste sättet att få hjälp är att göra en felanmälan via mobilen. Då går ärendet direkt till rätt person. Läs mer om hur du gör en felanmälan och vad som händer efteråt. Du kan även felanmäla gemensamma utrymmen, som en trasig ytterdörr eller en dåligt skött gräsmatta.

Vissa saker fungerar olika beroende på vilken K2A-fastighet du bor i. Under boendeinformation kan du läsa mer om vad som gäller för just din fastighet.

Hittar du inte det du söker?
Kontakta oss gärna via chatt, telefon eller mejl – vi hjälper dig gärna.

Felanmälan och jour

Har du något problem med din lägenhet? Vi hjälper dig mer än gärna. Här hittar du nyttig information innan du gör en felanmälan.

K2A Play

Instruktionsfilmer för hur du åtgärdar de vanligaste problemen i din bostad.

Boendeinformation

All relevant information för dig som är påväg att flytta in hos oss eller redan bor här.

Mina sidor

Här hittar du mer information om hur du använder Mina sidor och vilka tjänster du kan utföra där.

BoBil

Här hittar du information om hur och var du använder vår elbilspool BoBil

Uthyrningspolicy

Här kan du läsa mer om vilka krav vi ställer och hur vi förmedlar våra bostäder

Blanketter

Här hittar du blanketter för tex autogiroanmälan, bytesansökan, checklista för utflyttning och liknande